Marketing na rynku farmaceutycznym – studia podyplomowe – 3 EDYCJA

Marketing na rynku farmaceutycznym – studia podyplomowe – 3 EDYCJA

Szanowni Państwo,

 

Marketing na rynku farmaceutycznym - studia podyplomowe - 3 EDYCJA

 

Zapraszamy do udziału w III edycji studiów podyplomowych “Marketing na rynku farmaceutycznym” organizowanych przez Katedrę i Zakład Farmakoekonomiki i Farmacji Społecznej Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.

Rynek farmaceutyczny podlega dynamicznym zmianom stawiając nam nowe wymagania. Jesteśmy na bieżąco z tymi trendami, stąd nasze działania ukierunkowane na dobór optymalnej tematyki zajęć i jej dostosowanie do najbardziej aktualnych potrzeb rynku. W III edycji studiów z pewnością położymy szczególny nacisk na zarządzanie marką, strategie i negocjacje cenowe oraz budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku farmaceutycznym. Nie zabraknie nowości z zakresu e-commerce, procesu rekrutacji na rynku farmaceutycznym, ale też treści dotyczących aspektów prawnych, zarządzania produktem, kapitałem i zasobami ludzkimi.

Najwyższą jakość studiów gwarantuje także liczna kadra dydaktyczna złożona z ekspertów rynku farmaceutycznego.

Zajęcia prowadzone będą w trybie weekendowym i w formule hybrydowej. Zapewniamy jednak indywidualne podejście do każdego słuchacza z możliwością udziału w kursie wyłącznie w formie zdalnej. Pierwszy zjazd planowany jest na 22-23 października 2022 roku.

Koszt studiów to 5900 zł. Istnieje możliwość płatności w 2 ratach.

Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie internetowej studiów:

https://podyplomowe.ump.edu.pl/pl/kierunki/marketing-na-rynku-farmaceutycznym

W razie pytań zachęcamy do kontaktu
farmakoekonomika@ump.edu.pl

Z poważaniem

Katedra i Zakład Farmakoekonomiki i Farmacji Społecznej
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

Rozmiar czcionki
Tryb kontrastu