Jesienny rajd górski farmaceutów 2007

Trasę kolejnego rajdu jesiennego wybraliśmy do Międzygórza, pięknie położonego u stóp Masywu Śnieżnika, w wąskiej dolinie rzeki Wilczki i potoku Bogoryi, otoczonej przez szczyty Smrekowca, Iglicznej, Jaworowej i Szerokiej Kopy. Naszą wędrówkę rozpoczęliśmy przechodząc z szosy głównej na dróżkę prowadzącą do wodospadu Wilczki (24m) przepięknie położonego w wąwozie o charakterze kanionu. Stąd skierowaliśmy się na szlak czerwony, trawersując zbocze Toczka doszliśmy do Ogrodu Bajek leżącego ponad wodospadem na wys. 780m n.p.m., pomiędzy górą Toczek a Igliczną. Po drodze mijaliśmy kolejną atrakcję szlaku Skałę Basztę oraz piękne okazy drzew. Od Ogrodu ruszyliśmy na szlak żółty i po krótkiej wspinaczce dotarliśmy do przełęczy między Igliczną a Lesieńcem. Stad podażyliśmy w kierunku Iglicznej. Po drodze zatrzymaliśmy się w schronisku „Na Iglicznej”, gdzie czekały na nas naleśniki i zupa grzybowa – bardzo smaczne. Po zasłużonym odpoczynku wyruszyliśmy na szczyt Iglicznej. Wracając ze szczytu odwiedziliśmy Sanktuarium Matki Boskiej Śnieżnej. Stąd podziwialiśmy przepiękną panoramę Gór Bystrzyckich i Orlickich. Powrotna droga prowadziła cały czas w dół, w kierunku zapory na rzece Wilczka, będącej punktem widokowym i kolejną atrakcją Międzygórza.

Uważam, że wszyscy byli zadowoleni z wędrówki, o czym świadczyć mogą wspaniałe humory wyrażone w śpiewaniu piosenek rajdowych, których repertuar sięgał lat 60-tych i nie tylko. Na szczególną atmosferę rajdu wpłynęły: Pani Prezes Izby, pani Ela i pani Ania z biura Izby, którym tą drogą składam serdeczne podziękowania.

mgr Rozalia Mazur-Skotnicka

WARSZAWA KIEROWNIK APTEKI

Forum / praca / dam pracę / magister

Newsletter

Jeśli chcesz być na bieżąco powiadamiany o wszystkich informacjach zamieszczanych na naszej stronie internetowej, oraz innych ważnych sprawach dotyczących naszego zawodu  wpisz w poniższe okienko swój adres email.

zamknij
DIA na tej stronie internetowej stosuje pliki cookies w celu realizacji usług. W tym miejscu znajduje się szczegółowa informacja dotycząca polityki plików cookies. Informujemy, że mogą Państwo zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki i ww. polityką.