Po blisko 700 schodach na Szczeliniec

19 czerwca wyruszyliśmy na kolejny już IX rajd górski. Tym razem skierowaliśmy się w Góry Stołowe, które przywitały nas piękną słoneczną pogodą. Uroki Gór Stołowych nie mają sobie równych. Całe zgrupowania skał i ich labirynty stanowią najwyższej klasy atrakcję krajobrazową. Największy malowniczy labirynt, zajmujący całą powierzchnię najwyższego szczytu tych gór to Szczeliniec Wielki. Tworzą go fantastyczne skały poprzedzielane głębokimi szczelinami. Bez większego trudu (bez kontuzji) pokonaliśmy cały szlak turystyczny. Wędrowaliśmy po kamiennych schodach, a jest ich  blisko 700, które zostały ułożone jeszcze w XIX wieku.

Podczas wędrówki podziwialiśmy monumentalne bloki skalne. Zatrzymywaliśmy się na licznych tarasach widokowych, skąd rozciągały się malownicze widoki okolicznych gór, lasów oraz uroczo położonych miejscowości. Wracając ze szlaku udaliśmy się do schroniska, gdzie czekał nas smaczny poczęstunek. Po biesiadzie i odpoczynku, w bardzo dobrych nastrojach, zadowoleni i odprężeni pożegnaliśmy wspaniałe góry i wyruszyliśmy w drogę powrotną. W czasie jazdy Panie: Ela, Ania i Jadzia, niczym stewardessy w samolocie, raczyły nas różnymi delicjami. Serdecznie im za to dziękujemy. Do Wrocławia wróciliśmy szczęśliwi z nadzieją, że we wrześniu znowu pojedziemy w ukochane góry.                                   mgr Rozalia Mazur-Skotnicka

Nowe z forum

Zatrudnię Technika Farmacji

Forum / praca / dam pracę / technik

Zatrudnię Magistra Farmacji - Wrocław

Forum / praca / dam pracę / magister

DĘBNO - mgr

Magister Farmacji - Szczecinek

Newsletter

Jeśli chcesz być na bieżąco powiadamiany o wszystkich informacjach zamieszczanych na naszej stronie internetowej, oraz innych ważnych sprawach dotyczących naszego zawodu  wpisz w poniższe okienko swój adres email.

zamknij
DIA na tej stronie internetowej stosuje pliki cookies w celu realizacji usług. W tym miejscu znajduje się szczegółowa informacja dotycząca polityki plików cookies. Informujemy, że mogą Państwo zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki i ww. polityką.